tiistai 22. maaliskuuta 2016

Päiväkirja

1.4.2016
Kuulumisia

Pennut ovat nyt 2,5viikon ikäisiä. Kaikilla silmät auenneet ja kovasti liikuskelevat. Lauantaina mennään vierailemaan Johannan luokse ja tarkoitus olis ottaa muutamia kuvia.
.
Jos jotain olen oppinut, niin en enää suunnittele kauheasti asioita eteen päin. Elää vaan päivä kerrallaan, niin ei pety aina niin paljoa. Ehkä.

Kuulumisia ja kuvia sitten lisää kun ollaan käyty pentulassa. 













22.3.2016
Uniikki koru Leevistä

Tänään saapui upea uniikki koruni, jonka tilasin Sirodesingiltä. Leevi oli mun ensimmäinen koirani, ja siten erityisen tärkeä ja rakas. Vain yksi voi olla ensimmäinen.
Kuva josta koru tehtiin on otettu vuonna 2014 Porin kv näyttelystä. Se oli ikimuistoinen kesäretki.

Pian on kuukausi kulunut Leevin poismenosta. Suru ja ikävä on suuri, ja joka päivä itkettää. Ei vaan vielä pysty ajattelemaan hyviä hetkiä, kun suru on niin valtava. Kaikki kuvat ja tavarat muistuttaa Leevistä.

Olen onnellinen, että halasin ja rutistin kovasti Leeviä ennen kun lähdettiin eläinlääkäriin.
Toijalan univetissa lapset tulivat rapsuttelemaan Leeviä ja sanoivat "ihana koira, kato äiti"
Sitten Hattulan eläinsairaalassa eräs nainen sanoi "kaunis koira sinulla, onpa ihanan värinen"
Jouduin jättämään Leevin tutkimushuoneeseen. Leevi kävi maate eikä katsonut mua silmiin, aavisti kuolevansa eikä halunnut satuttaa mua. Piti vaan päätä alhaalla tassujen päällä.
Rakas Leeviläinen taisteli loppuun asti.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti